Důvod tohoto trendu je jasný: investovat do lidí, jejichž motivace i potenciál pomůžou společnostem k dalšímu rozvoji, tedy do lidí, kteří se firmám vyplatí. "Firmy chtějí o kandidátech nebo klíčových lidech vědět co nejvíc a co nejrychleji, takže se většina psychodiagnostických metod i 360stupňové zpětné vazby posunuje do podoby on-line," říká Naďa Štullerová, ředitelka společnosti ACE Consulting, která se využíváním psychologických metod v byznysu v ČR zabývá už přes dvacet let. A dodává, že kromě rychlosti požadují už dnes klienti od poradenských společností čím dál více i kvalitní metodologii a co nejpřesnější výsledky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111