V praxi vidím, že je to problém, se kterým se potýkají firmy jak v tuzemsku, tak globálně. Primárně je při nasazení metodiky fokus na jednotlivé zaměstnance/týmy, kteří vytvářejí vlastní firemní produkt. Ve výsledku tyto vývojářské, testerské či multifunkční týmy fungují samy o sobě dobře a ve svém lokálním prostoru jsou často i funkční a efektivní. Ale nedaří se jim dosáhnout větší efektivity v rámci celé firmy. A často jsou to osamocené ostrůvky uvnitř firmy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111