Mám ráda scénu z filmu Na veliké řece. Po řece jede vor a na něm je kupec. Na břehu řeky stojí osada, ze které vybíhají lidé a pozorují přijíždějící plavidlo. Mají připravené produkty k výměně. Pazourky, zlato... Ale předtím, než se začne dělat byznys, probíhá komunikace. Obě strany se ujistí, že se nemusí obávat jedna druhé, že jsou kupci vítáni.
Dobří obchodníci, manažeři, lídři, učitelé, rétoři jsou dobrými intuitivními psychology. Mistrně ovládají komunikaci. Byznys (zatím) nelze dělat bez lidí. Zkuste prodat psovi mobil nebo kočce životní pojištění. Dozajista se na vás podívá a pomyslí si, že vaše nabídka je... pro kočku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111