České literatury na téma employer brandingu je žalostný nedostatek, a tak se musí řada manažerů spokojit s anglickými, případně německými publikacemi. Všechny jsou k dostání na Amazonu.
Pod heslem "zaujměte ty nejlepší talenty přesvědčivou značkou zaměstnavatele" vyšla pod hlavičkou společnosti Universum kniha Employer Branding For Dummies. Publikace z edice "(For Dummies (Lifestyle))". Ukazuje, jak objevit a rozvíjet značku zaměstnavatele. O něco serióznější je publikace The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work autora Simona Barrowa. Kromě řady praktických kroků nabízí také case studies největších evropských zaměstnavatelů, jako je Tesco, Wal-Mart, British Airways anebo Prêt a Manger. Pozornosti by neměla ujít ani praktická kniha gurua employer brandingu Richarda Mosleyho Employer Brand Management: Practical Lessons from the World's Leading Employers.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111