V polovině 60. let 20. století, kdy došlo ke zvyšování konkurence na trhu průmyslového a spotřebního zboží, si firmy začaly čím dál více uvědomovat, že úspěch výrobku na trhu není pouze otázkou technických parametrů, ale také všech ostatních činností, od návrhu až po způsob dodávání výrobku zákazníkům, včetně dalšího servisu a údržby. Ruku v ruce s tímto vývojem se začal klást důraz na kvalitu produktů, což si vyžádalo vytvoření specifické oblasti managementu zaměřené na sledování, vyhodnocování a zlepšování kvality produktů a služeb. O několik let později nabyla tato problematika takového významu, že se začalo hovořit o "revoluci jakosti".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111