Počátkem všeho byl dle Knightových slov přitom "šílený nápad", který se zrodil napůl ve volném čase při běhání v lese v rodném Oregonu a napůl při studiu elitní univerzity ve Stanfordu, při jednom z jeho posledních seminářů o podnikání.
Jádrem všeho byl běh. Knight, který běhal odmala a byl členem atletického týmu na vysoké škole, se v rámci svého referátu snažil najít odpověď na to, jak by se dala zlomit dominance německých výrobců sportovního zboží Adidas a Puma na americkém trhu. Řešením podle něj bylo vyrábět v Japonsku, kde bylo možné dostat stejnou kvalitu za výhodnější cenu. Díky stejnému principu se koneckonců německou konkurenci podařilo předhonit i výrobcům kamer.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111