Jak získat pozornost davu? Dnes existuje celá řada firem, které podnikatelům nabízejí, že komunikaci na sociálních sítích obstarají za ně. Při výběru je třeba obezřetnosti, protože někteří kalkulují s tím, že se na ně obracejí především subjekty, jejichž řídící pracovníky Facebook zcela míjí, a nehodlají na tom nic měnit. Velké firmy jdou dál a zřizují vědecky pojatá pracoviště. Jedním z nich je například HP Social Computing Lab (laboratoř počítačové sociologie firmy Hewlett-Packard), která se zabývá zkoumáním interakcí mezi informacemi a jejich uživateli individuálně i v korporátní sféře. K jejím zájmům patří také výzkum takzvané kolektivní inteligence a předpovídání různých sociálních jevů a reakcí na určité podněty. Výstupy práce jejích vědců mají sloužit mimo jiné i ke zdokonalování návrhů různých webových služeb, sociálních sítí a podobných struktur, ke stimulaci nebo získání pozornosti určitých cílových skupin nebo k předpovídání úspěšnosti služeb a opatření všeho druhu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111