V Česku se vloni objevila Digitální garáž od Googlu - on-line vzdělávací platforma. Reagovala na potřebu moderní doby, kdy se lidé mají učit pokročilejším dovednostem na internetu. Taťána le Moigne, ředitelka české pobočky Googlu, vysvětlovala ve Společnosti pro strategické řízení manažerům, že tato on-line škola je strukturovaná do 23 témat a zabere osm hodin studia. Jsou to videolekce a case studies navržené pro české prostředí. Naučíte se zde pokročilé dovednosti nejen pro Google, ale i Seznam, Facebook, Twitter... Od dubna loňského roku prošlo školením 40 tisíc lidí. "Investice do této vzdělávací aktivity byla jeden a půl až dva miliony dolarů. Chceme se výrazně zaměřit na kodéry, protože každé marketingové oddělení potřebuje datového analytika a každý datový analytik musí umět také programovat," zdůraznila Taťána le Moigne. Datový analytik by podle ní měl být v každém "boardu", aby se mohli šéfové kvalifikovaně rozhodovat.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?