Stávající model vzdělávání se přežil, ale běží setrvačně dál. Mnozí lidé jsou už otrávení tím, jak pořád chodí do kurzů a jak pořád dokola slyší od různých lektorů totéž. Střídají se agentury a vyhazují peníze. A změna či patrné výsledky žádné. Je to jako mastit si tvář krémem v naději, že zabráníte tvorbě a prohlubování vrásek.

V reklamě na krémy vystupují mladé ženy, které vrásky nemají a vytváří iluzi o účinku. Říká se tomu obchod s nadějí. Všichni kupují krémy a vypadají spokojeně. Výrobci i spotřebitelé. A vrásky se tvoří dál. Podobné je to se vzděláváním. Firmy utrácí peníze a očekávané výsledky nejsou. Ředitelé jsou pak nešťastní a nevědí, co mají dělat. Nemají se s kým poradit, když "experti" na vzdělávání sami tápou či neumí. Co s tím?

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?