Kdy a jak se zrodila myšlenka na ocenění Český Goodwill?

Z našich zkušeností a setkávání s klienty jsme vnímali nespokojenost lidí mnohdy hraničící s naštváním na situaci kolem roku 2011-2012. Česká společnost procházela krizí hodnot a morálky, veřejnost nebyla spokojena s vládnoucími elitami a často se objevovaly názory, že všichni podnikatelé jsou automaticky podvodníci. Rozhodli jsme se, že se pokusíme toto obecné povědomí změnit tím, že v projektu budeme prezentovat firmy, které podnikají poctivě a působí společensky odpovědně.

Tak se v roce 2013 zrodil první, pilotní ročník ocenění Český Goodwill. Znali jsme řadu klientů - malých a středně velkých firem, které své podnikání dotáhly daleko a přispěly ke zlepšení řady věcí ve svém regionu. Setkali jsme se s řadou příběhů podnikatelů i živnostníků, kteří bez ohledu na překážky šli za svým snem, dokázali prosadit na trhu určitý výrobek nebo zprovoznit službu, která nejen pomohla lidem v regionu, ale především mnohým v určité oblasti nabídla práci. Tak jsme si řekli, že příběhy lidí, kteří svým podnikáním posunují dění v lokalitách dopředu, budeme objevovat a inspirovat jimi i ostatní lidi v naší zemi. Tak se zrodilo ocenění veřejnosti Český Goodwill.

Z jakých zkušeností jste vycházeli?

Náš core byznys zahrnuje poradenství řízení podniku v nejširším slova smyslu. Jsme tak trochu doktoři středně velkých firem. Nastavujeme podnikové procesy, řešíme projektový management a řízení změn, optimalizujeme procesy ve finančním řízení. Formulujeme marketingové a obchodní strategie firem.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?