Přes 65 procent pozic, které bude generace Z vykonávat, dosud neexistuje. Jakou strategii mají firmy zvolit, aby si zajistily potřebné dovednosti související s rychlým technologickým pokrokem?

Více než 90 procent zaměstnavatelů celosvětově očekává, že jejich činnost bude v příštích dvou letech ovlivněna digitalizací a automatizací. "Většina šéfů nedohlédne, jaké to bude mít dopady," říká Jaroslava Rezlerová, generální ředitelka ManpowerGroup. "Téměř polovina každodenních pracovních činností, za které jsou dnes lidé placeni, by mohla být automatizována, ať už ve výrobě či ve službách. "Stále víc jde o to, jaké má člověk vlastnosti a profil a čemu jej firma a vzdělávací systém dovedou naučit," upozorňuje Rezlerová.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?