Firmy nejsou ve svých inovačních aktivitách nezávislé a izolované. Spíše jsou zapojené do různých skupin a sítí se sektorovou, regionální či národní působností. Z tohoto důvodu se i chápání inovací přesouvá z firemní úrovně na úroveň kolaborativních vztahů mezi různými subjekty v externím prostředí firem.
Vytvoření prostředí podporujícího inovační aktivity firem vyžaduje koordinaci celé řady institucionálních opatření, která podporují, mimo jiné, vznik znalostí a jejich využívání v podnikání. Mezi faktory ovlivňující inovační aktivity firem bývají často zařazovány následující:
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111