Byla jich celá řada. Když se z píšícího novináře de facto přes noc stanete manažerem mediálního domu, který řeší nejen kvalitu obsahu několika titulů, ale i lidi, strategie a byznys kolem nich, je to velká změna. Zvládnout tuhle změnu byla výzva, nepochybně. Jste ve stejné firmě, sedíte v téže místnosti, potkáváte tytéž kolegy... a přesto máte mnohdy pocit, že jste změnili zaměstnání.

Jedním z prvních úkolů, který mě v nové roli čekal, bylo získat nadhled a odpoutat se od minulosti. Deset let jsem strávila v redakci, jejíž členové byli (a stále jsou) hrdí na to, že píší právě pro ni. Deset let jsme s kolegy jako šéfové rubrik dělali všechno pro to, abychom měli nejlepší zpravodajství a byli o krok před konkurencí.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?