České literatury na téma employer brandingu je žalostný nedostatek, a tak se musí řada manažerů spokojit s anglickými, případně německými publikacemi. Všechny jsou k dostání na Amazonu.

Pod heslem "zaujměte ty nejlepší talenty přesvědčivou značkou zaměstnavatele" vyšla pod hlavičkou společnosti Universum kniha Employer Branding For Dummies. Publikace z edice "(For Dummies (Lifestyle))". Ukazuje, jak objevit a rozvíjet značku zaměstnavatele. O něco serióznější je publikace The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work autora Simona Barrowa. Kromě řady praktických kroků nabízí také case studies největších evropských zaměstnavatelů, jako je Tesco, Wal-Mart, British Airways anebo Prêt a Manger. Pozornosti by neměla ujít ani praktická kniha gurua employer brandingu Richarda Mosleyho Employer Brand Management: Practical Lessons from the World's Leading Employers.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?