Giving Tuesday neboli "světový svátek dárcovství" je globální projekt, který podporuje a oslavuje chuť pomáhat. Firmy a organizace po celém světě se ve stejný den snaží o co nejefektivnější "výzvy", díky kterým pomohou svému okolí. Princip je jednoduchý: darujte svůj čas nebo peníze a dejte o tom vědět ostatním.

Vloni se do projektu zapojilo více než 50 tisíc organizací a firem z 98 zemí. Poprvé také s českou účastí v podobě 112 oficiálně registrovaných výzev. "O vedení národních kampaní Giving Tuesday je po světě velký zájem. Pečlivě ale prověřujeme, komu národní kampaň svěříme. Důležitá je profesionalita organizace, dobré reference, ale i osobnost potenciálních manažerů kampaně," vysvětlila strategii mezinárodní expanze Asha Curranová, vedoucí globální kampaně Giving Tuesday,

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?