Giving Tuesday neboli "světový svátek dárcovství" je globální projekt, který podporuje a oslavuje chuť pomáhat. Firmy a organizace po celém světě se ve stejný den snaží o co nejefektivnější "výzvy", díky kterým pomohou svému okolí. Princip je jednoduchý: darujte svůj čas nebo peníze a dejte o tom vědět ostatním.
Vloni se do projektu zapojilo více než 50 tisíc organizací a firem z 98 zemí. Poprvé také s českou účastí v podobě 112 oficiálně registrovaných výzev. "O vedení národních kampaní Giving Tuesday je po světě velký zájem. Pečlivě ale prověřujeme, komu národní kampaň svěříme. Důležitá je profesionalita organizace, dobré reference, ale i osobnost potenciálních manažerů kampaně," vysvětlila strategii mezinárodní expanze Asha Curranová, vedoucí globální kampaně Giving Tuesday,
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111