Na podzim v roce 2009, ještě během ekonomické recese, se uskutečnil průzkum, který mapoval vnímání významu vzdělávání dospělých u laické i odborné veeřejnosti. Průzkum organizovala Asociace institucí vzdělávání dospělých (AIVD) ve spolupráci se společností Donath Burson-Marsteller a agenturou Factum Invenio.
Potvrdilo se v něm to, co už se dlouho vědělo. Veřejnost si sice formálně vzdělávání vysoce cení, chápe ho jako investici, která výrazně ovlivní pracovní kariéru, životní úroveň, ovšem navzdory probíhající krizi byla ochota a aktivní motivace dospělých dál se vzdělávat poměrně vlažná. Nepřekvapilo ani další zjištění průzkumu, že většina vzdělávacích aktivit dospělých se odehrává u jejich zaměstnavatelů (případně v rekvalifikačních kurzech úřadů práce), kteří vzdělávání financují. Jen zlomek dospělé populace se po skončení školy dál vzdělává za vlastní prostředky a buduje si dlouhodobě kariéru. Proč je vlastně ochota neustále se vzdělávat u naší populace nízká? Už se přece i ví, že člověk nevystaší s jedním výučním listem, certifikátem, diplomem na celý život?
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.