Základy definice diferencovaného přístupu lze hledat v 50. letech minulého století. V této době se začínají prosazovat myšlenky heterogenních trhů s heterogenními potřebami. Je všeobecně známo, že v řadě velkých firem tvoří 80-90 % obratu pouze malé procento nejvýznamnějších zákazníků.
KDE ZAČÍT?
Ne každá společnost prodává diferencované produkty, ne každá má zákazníky s různorodými potřebami a možnostmi, záleží proto na konkrétním odvětví, resp. na typu výrobku či službě, které se v daném odvětví snažíme prodávat. Základem by měl být produkt a snaha nabízet diferencované produkty pro diferencované typy zákazníků. S tím úzce souvisí také cena, kterou je koncový zákazník ochoten zaplatit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111