Vážení čtenáři,
budování značky zaměstnavatele bylo pro společnosti vždy důležitým tématem. Jen si to možná manažeři neuvědomovali. V posledních letech do něj ale začínají víc investovat. A to nejenom proto, aby měli náskok před konkurencí. Kvůli externím faktorům je na trhu stále náročnější zaujmout ve správnou dobu ty správné talenty a udržet si je. Řada odvětví po celém světě pociťuje nedostatek nových "mozků", některé víc než jiné, třeba jako IT, strojírenství a stavebnictví.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111