Lidé se často ptají na to, jak z živořících podniků či podniků v krizích dokáže naše firma vybudovat podnik zdravý a prosperující. Na to těžko mohu dát rychlou a stručnou odpověď. Jednak ve svém důsledku nejsem krizový manažer, který do firem přichází "pět minut po dvanácté", který seseká šmahem náklady hlava nehlava a během tří měsíců postaví firmu na nohy… Mimochodem, podle jedné studie je úspěšnost krizového managementu dlouhodobě zhruba 50 na 50. Firma, která najede na režim krizového managementu, má zhruba 50procentní pravděpodobnost přežití. Naše společnost přichází většinou "za pět dvanáct", kdy je ještě relativně dost času a zdrojů na to, abychom mohli firmu vyvést z těžké situace. I proto si nejdříve děláme ve firmách svých klientů analýzy a zjišťujeme možnosti, zda a jaká je reálná šance, že se projekt povede a firmě pomůžeme. Nejdeme do spolupráce s každou firmou. K tomu, abyste firmu postavili zpět na nohy, potřebujete především čas. A i proto je naše úspěšnost na projektech kolem 80 procent.

Naše průměrná zkušenost s katalyzováním pozitivních změn u firem v problémech je zhruba jeden rok. Žádoucí změny v oblasti ať už firemní kultury, zefektivnění procesů, zvýšení odbytu, zlepšení finančního řízení firmy atd. se v dílčí podobě začínají často dostavovat již po druhém třetím měsíci spolupráce. Ale trvalé změny chtějí čas. Pod půl roku se nedostaneme. A nejzdlouhavější transformace? Tam, kde musíte velmi těžko doslova až zápolit se zaměstnanci, aby změnili své myšlení a přístup k práci, k firmě. Pokud je velká část zaměstnanců firmy ve stavu apatie nebo třeba jen nedůvěry, špatných zkušeností, pak celý proces často trvá i dva tři roky. Nezřídka se musí personál i obměnit.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 50 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.