Sehnat nové zaměstnance není právě snadné. A proto se firmy začínají − konečně − zajímat i o nálady a spokojenost zaměstnanců stávajících. Co se ale často liší, jsou důvody, proč firmy tyto průzkumy pořádají, a způsob, jak s nimi poté nakládají. Existují firmy, které tyto průzkumy realizují hlavně proto, že je to běžné v rámci skupiny, do které patří, nebo se tak předpřipravují na velký průzkum, který pořádá jejich "matka". Pokud to ale daný podnik myslí s průzkumem vážně, dělá ho proto, aby odhalil aktuální nebo do budoucna potenciální problémové oblasti. V průzkumu se například snaží zjistit, proč se zvýšil odchod zaměstnanců, případně se snaží těmto odchodům do budoucna předejít.

Velice zajímavou skupinou zaměstnanců mezi respondenty průzkumu mohou být projektoví manažeři dané firmy − hlavně pokud jsou víceletými kmenovými zaměstnanci. Ti mají totiž z pozice své práce velký přehled o celkovém dění ve firmě, jsou "namočení" do projektů týkajících se běžné operativy, ale i do strategických aktivit. V rámci svých úkolů každodenně komunikují na projektech s kolegy z nejrůznějších oddělení a na nejrůznějších pozicích v rámci firemní hierarchie, takže znají bezprostřední vox populi a zároveň jsou zvyklí na věci a dění okolo sebe nahlížet realisticky, zdravým selským rozumem, a tudíž dokážou být zdravě kritičtí.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.