Důležitost sociálních sítí pro HR marketing roste. S jejich pomocí lze snadno oslovit i ty, kteří se sami po nové práci sami aktivně nerozhlížejí. Ideálním formátem pro sběr kontaktů se zde ukazují být zejména tzv. "leads ads", reklamy fungující na bázi předvyplněného kontaktního formuláře.

Nejrychlejší způsob zanechání kontaktu

Velcí zaměstnavatelé, například Škoda Auto, pro náborové kampaně na stovky pozic využívají téměř všechny marketingové kanály − od tištěné reklamy přes billboardy až po webové kariérní stránky a sociální sítě. Právě reklamy typu lead ads mohou být často nejlevnější a nejefektivnější z hlediska přímého náboru. Po kliknutí na reklamu na sociální síti se uživatel dostává do jednoduchého formuláře, ve kterém stačí vyplnit základní kontaktní údaje (neboli zanechat lead). Navíc tyto údaje jsou často již předvyplněné díky informacím, které o daném uživateli sociální síť má. Odeslání formuláře je tak otázkou několika vteřin. Samozřejmě je možné doplnit další údaje, jako je dokončené vzdělání nebo odpověď na otevřenou otázku relevantní k dané pozici.

Lead ads na Facebooku a Instagramu lze cílit dle mnoha parametrů: demografických údajů (pohlaví, věk, bydliště), zájmů uživatelů nebo třeba stránek, které uživatelé sledují. Nejdokonalejší cílení ovšem umožňuje síť LinkedIn. Registrovaní uživatelé zde mají vyplněný svůj pracovní profil, a reklamu tak můžete zacílit i podle jejich současné pracovní pozice, pracovního oboru, konkrétního zaměstnavatele, dovedností nebo třeba podle požadované úrovně seniority.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.