V roce 2016 jsme s mým bývalým obchodním partnerem vymysleli koncept, který byl tak akorát drzý a sexy, že se lidem zalíbil a oni nám dali sílu expandovat do dalších měst naší republiky. S každou nově otevřenou pobočkou naše osobní zapojení v provozovně sláblo, neboť manažerské povinnosti spojené s vedením společnosti sílily. V první provozovně jsme strávili každý den čtrnáct hodin po dobu několika měsíců. V druhé provozovně už to bylo jen deset hodin denně. U třetí a čtvrté už jsme měli předem sestavené a vytrénované týmy, které se o běh obchodů staraly.
Po úspěšném otevření čtyř vlastních provozoven jsme se v roce 2018 pustili do otevření franšízových poboček. Ze začátku jsme nevěděli, jak na to, ale po průzkumu jsme došli k závěru, že základem bude napsat pevný a výstižný manuál. Ten měl být pro naše franšízanty návodem zahrnujícím otevření prodejny, přípravu těch nejlepších hranolků až po večerní zavírání. Mysleli jsme si, že když vynaložíme dostatek úsilí k tomu, abychom franšízanty a jejich provozní poctivě zaučili a ukázali jim, jak náš koncept funguje, nemůže to dopadnout špatně. Realita však byla jiná. Bylo by těžké vyjádřit míru naší mýlky procenty.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111