Termín firemní kultura jsme převzali z anglosaského světa, kde má kultura jiný význam než ve středoevropském prostoru. U nás ji často vnímáme v tom užším smyslu jako tvůrčí lidskou činnost, pojí se s uměním a obecně s čímsi vyšším. V anglosaském světě je to naopak věc norem a způsobu chování v každodenním životě skupin lidí nebo firmy.
Chcete-li popsat kulturu jiného národa či jiné rodiny, je to vlastně skoro stejné jako změřit kulturu firemní. Pokud chcete vylíčit zvyky, hodnoty, normy a vzorce chování, musíte si nejprve definovat oblasti i jednotlivosti, na které se při tom soustředíte. Popis kultury jakéhokoliv společenství může být prakticky nekonečný, protože se při něm můžete zaměřit na stovky a tisíce definujících momentů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111