Chytrá řešení ušetří čas náborářů i kandidátů. Firmy by přesto neměly podle Josefa Kadlece zanevřít na osobní přístup a tvořit (nejen) pro své zaměstnance smysluplný obsah.
Jak dnes vypadá práce náboráře, chcete-li recruitera?
Rozhodně nesedí u stohu papírů se životopisy. Dnes je to čistě marketingová práce. Taky to musí být člověk kreativní. V době, kdy je nízká nezaměstnanost, v Praze prakticky nulová, musíte zaujmout lidi, kteří už práci mají. A těm dobrým chodí nabídek spousta. Abyste mohli zaujmout, musíte mít technické myšlení a orientovat se v moderních technologiích, protože právě ty vám umožní být originální.
Například?
Tak třeba v Ostravě jsme hledali speciálního ajťáka. V úvahu připadalo pouze dvacet kandidátů. Máme spočítáno, že je potřeba oslovit 49 lidí, abyste měla šanci, že někoho naberete, v IT dokonce i víc. V takové situaci musíte prostě udělat něco víc. O co míň máte uchazečů, o to víc je musíte nadchnout. V tomto případě si kolegyně vzala mobil, namířila ho na sebe a nahrála každému z uchazečů vzkaz - originální pozvánku na pohovor. Uložila to na YouTube jako neveřejné video a poslala jim odkaz. Z dvaceti vytipovaných lidí jí odpověděli všichni. Kdyby to udělala standardní metodou, odpoví tak třetina.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.