Zároveň však plní klíčovou roli v tom, jak udržet firmu pohromadě a hnát ji kupředu. Přes to jsou tito lidé mnohdy přehlíženi, zejména když přijde řeč na vzdělávání a osobní růst. Je proto na čase začít střední manažery účinně motivovat a využít jejich potenciál. Jak? Píše o tom Carla Cavanaghová na www.peoplemanagement.co.uk. Nabízí několik tipů.
1 - Vytvořte vzájemnou důvěru. Manažery na střední úrovni řízení lze posílit důvěrou a respektem. Potřebují se cítit jistí v přijímání svých rozhodování bez toho, že by je nadřízený kontroloval na každém kroku. Na druhé straně ale potřebují mít také pocit podpory shora. Střední manažeři jsou hnacím motorem firmy. Viditelná podpora shora jim může pomoci k větší angažovanosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111