Podniková strategie, což je hlavní téma tohoto čísla, představuje současně i hlavní téma Moderního řízení jako takového. Všichni manažeři vědí, že dobře nastavená a kvalifikovaně realizovaná strategie je alfou i omegou úspěchu jejich firmy. A, jak už jsem několikrát na tomto místě zmiňovala, jako velký problém vnímají fakt, že totálně chybí strategie dalšího směřování České republiky. Nikdo se zatím neobtěžoval definovat, jaké místo na světovém ekonomickém poli chce tato země hrát a jak tohoto cíle dosáhneme. Obecné řeči o konkurencechopnosti a znalostní společnosti vypadají možná hezky na powerpointových prezentacích, ale jejich reálný efekt, nenásledují-li konkrétní kroky, je nulový.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111