Ve vztahu zaměstnanec - zaměstnavatel však musí fungovat oboustranně vstřícný přístup. Zaměstnanec má být rád, že může pro danou firmu pracovat, a zaměstnavatel musí budovat vhodné podmínky, aby se zaměstnanec takto skutečně cítil. Tak získáváme loajálního zaměstnance.

Lákadlem pro takové zaměstnance je samozřejmě také jméno firmy, které však nevybudujete ze dne den. Podívejme se na průzkum Skupiny ČEZ, která se stala vítězem kategorie "Jasná volba" v hlasování České studentské unie o nejvyhledávanějšího zaměstnavatele. "Z průzkumu mezi zaměstnanci Skupiny ČEZ vyplývá, že významný vliv na jejich motivaci má hrdost na firmu, pověstná stavovská čest a zajímavá a různorodá práce," říká Pavel Puff, manažer útvaru Strategický nábor Skupiny ČEZ, a dodává: "Za silnou stránku práce ve Skupině ČEZ považují naši zaměstnanci kolegialitu, vzájemný respekt a přátelskou atmosféru."

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?