Sociální byznys je dnes téma, které plní stránky manažerských časopisů. Je to logické: jestliže, zvláště v případě mladé generace, se valná část života odehrává na sociálních sítích, musí tam zamířit i byznys. Jakožto jedny z nejstarších aktivit druhu homo sapiens doprovázejí obchod a podnikání lidstvo po všech cestách, kterými se vydá. Obchodovalo se za válek i hladomorů, obchodovalo se tam, kde byl obchod zakázán, a obchodovalo se i tehdy, když prakticky nebylo s čím obchodovat. Přesun do virtuální reality tedy nemohl byznys zaskočit. Koneckonců sociální byl byznys vždycky. Vždycky někdo vyráběl a jiný jeho výrobky potřeboval, někdo nabízel a druhý kupoval. A dobrý obchodník byl vždycky především dobrý v sociálních dovednostech.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111