"Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti," říká staré přísloví. A každý, kdo se rozhodne vstoupit na jiný trh než na ten, na němž dosud působil, by si ho měl rozhodně připomenout. Ať už se rozhodnete expandovat do Argentiny nebo rozšířit výrobu připínáčků o kancelářské svorky, vždy je třeba v první řadě provést analýzu nového trhu a na jejím základě pak určitým způsobem modifikovat své chování - ať už jde o způsob jednání s obchodními partnery, marketing či celkovou firemní strategii.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111