Mohla byste porovnat své působení u různých klientů. Pokud vím, jedná se o tři firmy z východních Čech, které zapadají do kategorie malé a střední. Jak jste byla oslovena a jakým způsobem probíhaly přípravné práce?

Ve většině firem, nejen v těch, o kterých si dnes budeme povídat, jsme ke koučování přistoupili až po školení zaměstnanců, které jsem vedla. Majitelé či personalisté zjistí můj způsob práce, komunikace s klienty na semináři, způsob vedení rozvoje účastníků. Jaksi se na sebe vzájemně naladíme a vyjasníme si další možnosti spolupráce. Koučink není samospasitelný proces, který zachrání účastníka od nepříjemností či firmu přivede k milionovým ziskům. Je to metoda rozvoje, nic víc. Pokud je vedena v zájmu účastníka a slučuje se s pohledem zadavatele (tedy firmou, co metodu platí), dohodneme si další postup v koučovací oblasti.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?