Tématem únorového Moderního řízení je organizace podniku. Problematika organizace podniku je samozřejmě jedním z pilířů teorie managementu a sebekriticky přiznávám, že jsme ji v poslední době pod vlivem turbulentních změn a nových trendů v oblasti ekonomiky trestuhodně zanedbávali.

Možná že přišel čas vrátit se ke kořenům. A to nejen v oblasti managementu.

Před pár lety jsem byla na přednášce, kde jeden mladý muž představoval svůj úspěšný webový projekt, za který mu investoři nabízejí velmi impresivní částky. Nicméně on prodat odmítal, protože ho práce na jeho webu prostě baví. Název přednášky byl trochu zavádějící - něco v tom smyslu: "Dozvíte se, jak uspět v podnikání na webu". A z dotazů publika bylo zřejmé, že řada návštěvníků skutečně na přednášku přišla se záměrem dozvědět se ten "fígl", jak co nejrychleji zbohatnout na síti. Po skončení přednášky se pak cítili podvedeni: žádný zázračný recept nezazněl, veškerý úspěch dotyčného spočíval v tom, že práce mu byla koníčkem a on jí obětoval minimálně 14 hodin denně.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?