Neurověda definovala kreativitu jako schopnost vzít různorodé nebo rozptýlené myšlenky a dát je dohromady v nové a užitečné kombinaci.
V užším smyslu je kreativita schopnost člověka produkovat nové nápady, návrhy změn či zlepšení podle určitého zadání: svolá se pár lidí a uspořádá se brainstorming na dané téma. Taková schopnost je nesporně důležitá, právě na její posílení se zaměřují nejrůznější tipy a desatera.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111