Po předchozí spolupráci jsme už byli sladění v tom, že inovacemi nerozumíme popsané flipcharty z brainstormingu. Inovace musí mít dopad na trhu, jinak jsou to halucinace. Jak se ale k výsledkům dostat, aniž bychom startovali další projekt?
První klíčovou složku, na kterou se zaměřit, jsme měli hned: skvělý tým s průměrným nápadem se dostane dál než průměrný tým se skvělým nápadem. Inovace nejsou o nápadech, ale o lidech - a proto také jsou odsouzeni k neúspěchu všichni, kdo se snaží inovace řídit Excelem se seznamem nápadů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111