Sama jsem během své manažerské kariéry absolvovala desítky vzdělávacích programů - když si však položím otázku, kolik z nich mě někam opravdu významně posunulo a změnilo můj styl práce, docházím stěží k číslu tři. To je smutná bilance, a tak jsem se začala sama sebe ptát proč? A co se mělo udělat jinak? Tento článek by měl být odpovědí na takové otázky.
Hned na začátku je třeba zdůraznit, že ideální životní cyklus každé vzdělávací aktivity by měl mít následující tři fáze (viz obrázek na str. 44): 1. Plán, 2. Realizace a 3. Follow Up (sledování a zhodnocení efektu vzdělávací akce).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111