Pochopitelně že tento klid je zdánlivý a ostatní se snaží úspěch kopírovat a také na tom vydělat. Chytrá firma mezitím využívá svého náskoku a vymýšlí další modrý oceán, s nímž vyrukuje, až jí do toho stávajícího vtrhnou draví "následovníci". V modrém oceánu jde vždy o to:
■ Mít lepší obchodní model - v čem podnikat a jak - způsob podnikání;
■ Mít o mnoho lepší produkt - jednodušší, působivější design;
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111