"Překvapuje mě, když se zeptám obchodního ředitele, co očekává od školení obchodníků, že často odpověď zní: zlepšení v obchodních dovednostech prodejců. Podle mého názoru by odpovědí šéfa prodejních a obchodních týmů mělo být - zvednout prodeje. Zažil jsem v minulosti několik obsahově velmi hodnotných školení, většina ovšem postrádala součást, která by zajistila, aby obchodník získané dovednosti procvičoval, zlepšoval a promítl do každodenního obchodního života," říká Petr Vágner ze společnosti Gresham & Clark. Ta na český trh před více než rokem uvedla vlastní vzdělávací program Skilldriver, který kombinuje e-learning formou video prodejních rozhovorů s on-line mentoringem a průběžně po dobu několika měsíců měří výsledky prodeje u jednotlivých účastníků programu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111