Podle průzkumu mezi stovkou respektovaných HR odborníků, na kterém spolupracovala společnost Vilímková Dudák & Partners a společnost Mazars, aktivně využívá marketingových kampaní k oslovení vhodných uchazečů jen necelá polovina náborových specialistů.
KDYŽ SE ŘEKNE... HR MARKETING
Marketing bývá většinou spojován s konkrétním produktem nebo službou. V HR marketingu je "produktem" pracovní místo, jehož atraktivitu ovlivňuje hned několik faktorů. Prvním z nich je povědomí o firmě. Budování dobrého jména zvýhodňuje firmu v konkurenčním boji o produkt, ale také o potenciální zaměstnance. Dalším faktorem je atmosféra uvnitř firmy. Pokud není atmosféra ve firmě dobrá a lidé na ni nejsou hrdí, informace se dříve či později rozšíří za hranice firmy. Stejně tak pověst firmy jako špatného zaměstnavatele.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111