Před několika lety mi profesor systémů řízení Milan Zelený, který přednáší v New Yorku, v Xi'an v Číně či třeba ve Zlíně, řekl, že jednou z nejdůležitějších věcí pro manažery je umět (si) klást správné otázky. Studie Redefinování podnikatelského úspěchu v měnícím se světě nejen mapuje názory generálních ředitelů na současný a budoucí podnikatelský svět, ale právě také nastoluje otázky, které by si měli manažeři dávat, aby úspěchu dosáhli. Přiblížíme si je.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111