"Testují-li s námi firmy najednou větší, reprezentativní počet lidí, případně testují-li pravidelně po delší časový úsek, sbíráme kromě samotných výsledků testů a dotazníků jednotlivých kandidátů i obrovské množství souvisejících dat a parametrů," vysvětluje termín bigmetrie Filip Hrkal. "Tato data mnohdy splňují klasifikaci označení ,big data' a v takto velkém objemu jsou sama o sobě jen těžko uchopitelná. Jde například o to, jakým stylem kandidáti testy a dotazníky vyplňují, jak se během vyplňování jako celek chovají apod.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111