Opět se tedy z topmanagementu firem do oddělení HR vrací téma, které programy a jak vůbec mohou ve finále měnit chování a návyky lidí tak, aby to firmě přinášelo něco navíc a promítlo se to do obchodních výsledků. To, jak změřit efektivnost vzdělávání, je tedy jedním z hledisek při výběru partnerů, s nimiž firma nakonec kontrakt na vzdělávání uzavře. Míček leží na straně vzdělávacích společností, které ve výběrových řízeních mnohem častěji než dříve musí "tvrdými daty" klientům dokázat, že svými přístupy, metodami a kvalitními lektory budou s to zaručit vysokou míru efektivnosti a kvality vzdělávání.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111