Marketingu a moderním technologiím dnes těžko utečeme. Je to lákavé. Ve virtuálním světě o sobě můžete tvrdit, co chcete, můžete se stát, čím si přejete... Ale má to i své meze. Třeba pro firmu je důležité, aby její kouzla s marketingem a moderními technologiemi nemalovala narůžovo skutečnost, v níž její lidé pracují. Sociální média jsou totiž neúprosná. Přes sociální sítě si zaměstnanci velmi rádi svěřují, jak se kde mají, jací šéfové jim vládnou, jaká je tam práce, odměny, kultura. Když pak dojde ke střetu těchto zkušeností s marketingovými firemními "bublinami", ztratí organizace lesk dobrého zaměstnavatele okamžitě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111