Nová generace v rodinných firmách je dravější. Chce změnit obchodní strategii a inovovat. Uvádí to studie společnosti Deloitte z tohoto roku. Průzkum mezi 92 evropskými společnostmi z různých odvětví zkoumal pohled nové generace na rodinný byznys. Zabýval se ekonomickými otázkami, řešil růst a inovace, zjišťoval, do jaké míry se firmy zabývají otázkou nástupnictví. V průzkumu nejčastěji odpovídala generace, která danou firmu vede jako nástupnická.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111