Stávající model vzdělávání se přežil, ale běží setrvačně dál. Mnozí lidé jsou už otrávení tím, jak pořád chodí do kurzů a jak pořád dokola slyší od různých lektorů totéž. Střídají se agentury a vyhazují peníze. A změna či patrné výsledky žádné. Je to jako mastit si tvář krémem v naději, že zabráníte tvorbě a prohlubování vrásek.
V reklamě na krémy vystupují mladé ženy, které vrásky nemají a vytváří iluzi o účinku. Říká se tomu obchod s nadějí. Všichni kupují krémy a vypadají spokojeně. Výrobci i spotřebitelé. A vrásky se tvoří dál. Podobné je to se vzděláváním. Firmy utrácí peníze a očekávané výsledky nejsou. Ředitelé jsou pak nešťastní a nevědí, co mají dělat. Nemají se s kým poradit, když "experti" na vzdělávání sami tápou či neumí. Co s tím?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111