Google ročně dostane dva miliony životopisů, přesto oslovuje lidi i napřímo. Audi je zahlceno 150 tisíci životopisy a podobné je to i u dalších prestižních značek. Podle Josefa Kadlece, prvního certifikovaného LinkedIn recruitera ve střední a východní Evropě, ale brand pomáhá jen na začátku. Nábor je v současnosti prý kombinací všech možných způsobů oslovování potencionálních kandidátů. Silná značka slouží k tomu, aby se snížilo velké číslo na začátku náboru a v co nejkratším čase byl vybrán nejlepší kandidát. Tomuto procesu se věnují dva typy odborníků. Ti, kteří prohledávají sociální sítě, speciální portály, chodí na zajímavé odborné akce a chtějí identifikovat talenty na trhu. Osobnímu setkání a pohovorům se věnují v druhé fázi tzv. recruiteři, kteří vedou pohovory s již předvybranými lidmi. V Česku je registrováno přes dva tisíce podnikatelských subjektů poskytujících personální služby. Na 4739 obyvatel připadá jeden subjekt.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111