Google ročně dostane dva miliony životopisů, přesto oslovuje lidi i napřímo. Audi je zahlceno 150 tisíci životopisy a podobné je to i u dalších prestižních značek. Podle Josefa Kadlece, prvního certifikovaného LinkedIn recruitera ve střední a východní Evropě, ale brand pomáhá jen na začátku. Nábor je v současnosti prý kombinací všech možných způsobů oslovování potencionálních kandidátů. Silná značka slouží k tomu, aby se snížilo velké číslo na začátku náboru a v co nejkratším čase byl vybrán nejlepší kandidát. Tomuto procesu se věnují dva typy odborníků. Ti, kteří prohledávají sociální sítě, speciální portály, chodí na zajímavé odborné akce a chtějí identifikovat talenty na trhu. Osobnímu setkání a pohovorům se věnují v druhé fázi tzv. recruiteři, kteří vedou pohovory s již předvybranými lidmi. V Česku je registrováno přes dva tisíce podnikatelských subjektů poskytujících personální služby. Na 4739 obyvatel připadá jeden subjekt.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.