Přestože je v Česku nízká nezaměstnanost a mluví se o problémech s náborem, získávání nových zaměstnanců není na prvním místě. V popředí stojí otázka, jak by vlastně firma jako celek měla fungovat. Klíčovým faktorem je pozitivní zkušenost zaměstnanců s prací pro konkrétní firmu. Vyplývá to z průzkumu Globální trendy v oblasti lidského kapitálu 2017, v němž společnost Deloitte už popáté zkoumala, s čím se potýkají organizace v oblasti lidských zdrojů. "Průzkumu se letos zúčastnilo více než 10 tisíc byznys a HR lídrů ze 140 zemí, vůbec poprvé se do něj zapojil i dostatečný počet respondentů z ČR, takže můžeme srovnávat, jaká je situace na českém trhu v porovnání se zahraničím," vysvětluje Evžen Korděnko, ředitel oddělení poradenství v Deloitte. A doplňuje: "Trendy na českém pracovním trhu do velké míry kopírují ty globální. Největším rozdílem je rozvoj leadershipu (vedení lidí), který je u nás vnímán silněji."

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?