Českým firmám působícím v oblasti inovačního průmyslu chybí IT inženýři a odborníci na digitální marketing. O zkušené programátory se inovační laboratoře přetahují s velkými technologickými firmami. Nedostatek specialistů na digitální marketing je způsoben tím, že tito lidé často působí na volné noze a namísto dlouhodobých úvazků na jednom místě velmi rádi cestují.

Inovační laboratoře se o talentované IT inženýry přetahují s velkými technologickými firmami a snaží se novým uchazečům v co největší míře vycházet vstříc. Inovační firmy tedy rozšiřují paletu nabízených benefitů a nové zaměstnance se snaží nalákat na zajímavé projekty, které těmto odborníkům umožní kariérní růst po boku ostřílených matadorů. V současné době se nedostává jak frontend, tak backend vývojářů.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?