Tak co bych k těm výzvám asi řekl, problesklo mi hlavou, když z Moderního řízení požádali o sepsání glosy na toto téma. Pro mě byl největší výzvou začátek firmy a získávání prvních klientů. V byznysu, který je víc než jakýkoli jiný postaven na osobních vazbách, pověsti a kontaktech. Jako začínající headhunter z obýváku jsem před 10 lety nic z toho neměl, jen silnou vizi, odhodlání a zápal pro obor samotný. To samo o sobě však nějak nestačilo k tomu, abych přesvědčil firmy k vyzkoušení nového headhuntera. Věděl jsem, že přes podseknuté ceny jít nechci. No kdo by si asi manažera "ve slevě" koupil? Tak mě napadlo vymyslet unikátní proces výběru manažerů doplněný o služby, které konkurenční firmy u nás nenabízely. Vše jsem si promyslel, hodil na papír a celý proces sepsal do nabídky, ze které klient musel jasně vycítit minimalizaci rizik na jeho straně. A nešlo mi o nic jiného, než aby mi dali jen šanci a vyzkoušeli si to. Po mnoha jednáních se mi podařilo získat několik prvních klientů a sněhová koule se začala pomalu valit.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce iHNed.cz
Chcete si přečíst celý článek?