Zažíváme zlatou éru interní komunikace, tvrdí ředitel a spoluzakladatel Institutu interní komunikace Tomáš Poucha. V dnešní době, kdy firmy bojují o zaměstnance a o jejich udržení, je pro firmy obzvlášť důležité posilovat jejich angažovanost. Jeden ze způsobů, jak ji zvýšit, je právě interní komunikace

"Angažovaní zaměstnanci mají o třetinu nižší absenci a o čtyřicet procent vyšší kvalitu práce. Mezi další pozitivní, ovšem hůř kvantifikovatelné důsledky patří šíření dobrého jména firmy, inovativnost zaměstnanců nebo jejich větší ochota akceptovat změny," uvádí Poucha. Proti tomu neangažovaný, tedy neúčastný zaměstnanec se podle průzkumu institutu chystá v polovině případů opustit firmu do roka a v 77 procentech do tří let. Úspěšná vnitřní komunikace umožňuje předejít vysoké fluktuaci, zvýšit produktivitu, snížit nemocnost a počet bezpečnostních incidentů, jinými slovy pomáhá ušetřit.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?