Marcela Moravcová

manažerka regionu Hradec Králové, GoodCall

1. Denně jsme v kontaktu jak s firmami, tak s kandidáty. Značka zaměstnavatele je diskutované téma. Ať už se jedná o firmy ze sféry výrobní, IT, nebo služeb, jedním z rozhodujících faktorů úspěchu firmy je míra motivovanosti zaměstnanců. A právě dobří zaměstnavatelé mají ve svých týmech vyšší procento motivovaných lidí a vykazují nižší míru fluktuace, což následně ovlivňuje i jejich konkurenceschopnost. Z průzkumů vyplývá, že za dobrého zaměstnavatele je považována společnost, kde se vedení firem chová k zaměstnancům jako k tomu nejcennějšímu, co má. Dokáže jasně komunikovat napříč celou firmou, vytváří otevřené prostředí, uplatňuje férový přístup k zaměstnancům na všech pozicích a nabízí spravedlivou mzdu a benefity, které odpovídají potřebám lidí. Pak se může stát zaměstnanec ambasadorem značky svého zaměstnavatele a zvýšit jeho atraktivitu na trhu práce.

2. Častým problémem ve firmách je nedostatečná vnitřní komunikace. Právě komunikace uvnitř firmy napříč všemi směry, tedy jak "shora dolů", tak "zdola nahoru", je podceňovaná a jako jeden z nástrojů řízení je často nedostatečná. Otázkou pak zůstává, zda a jak jsou k efektivní komunikaci kompetentní všichni vedoucí pracovníci ve firmě. Komunikace ovlivňuje nejen vztahy na pracovišti, ale ve finále i samotný pracovní výkon. U nás se snažíme o otevřenou výměnu názorů, sdílení informací tak, že všichni vědí, co, proč a jak se řeší a s jakými výsledky, a snažíme se o jasnou komunikaci nejen uvnitř firmy, ale i směrem k našim partnerům.

3. GoodCall chce nadále přinášet nové a inovativní přístupy v oblasti moderního recruitmentu. Chceme dále budovat vztahy s našimi klienty, kandidáty a podnikatelskými komunitami a tím přispívat k tomu, že ve firmách jsou ti "správní" lidé.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.