Hned prvním svým projektem se David Šiška pokusil prorazit v zahraničí a chtěl umožnit studentům vybrat si školu po celém světě. Jenže udělal se svými kolegy příliš mnoho chyb, a projekt tak záhy skončil. O chvíli později se už ale stal manažerem a poté i ředitelem internetového obchodu s bytovými doplňky a nábytkem Bonami, jehož roční tržby přesahují miliardu korun.

"První firmu se nám nepodařilo rozjet, ale hodně jsme se na tom naučili. Chtěli jsme z toho mít celosvětovou platformu. Hledali jsme vývojáře a techniky. Podařilo se nám dát dohromady dobrý tým, ale dělali jsme spoustu chyb. Z té zkušenosti ovšem čerpám i ve své současné pozici," říká David Šiška.

S nápadem na vysílání studentů do zahraničí přišel už při studiu na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde pracoval v neziskové organizaci AIESEC, zapojující vysokoškoláky do mezinárodních výměnných programů. Zde měl pod sebou svůj první tým lidí, který nabízel praktikanty na stáže. Poté vedl celou pobočku v Brně.

Klikli jste na článek, který patří do předplatitelské sekce IHNED.cz
Chcete si přečíst celý článek?